Czas realizacji zamówienia w sklepie

Dokładamy wszelkich starań, aby możliwie jak najszybciej realizować zamówienia. Dlatego:

  • Zamówienia opłacone w dni robocze do godziny 12.00 zostają zrealizowane (wysłane) jeszcze tego samego dnia.
  • Zamówienia opłacone po godzinie 12.00 są realizowane (wysyłane) następnego dnia roboczego.
  • Paczki wysyłamy w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

W wyjątkowych przypadkach, możemy zrealizować tego samego dnia zamówienie złożone po godzinie 12.00. Jeśli bardzo zależy Ci na realizacji transakcji tego samego, prosimy Cię o kontakt telefoniczny.

Może się zdarzyć, że zamówionego towaru nie będziemy mieli na stanie (w magazynie sklepu). Oczywiście wszystkie wystawione w sklepie towary (telefony i akcesoria) mamy dostępne do ręki. Może się jednak zdarzyć sytuacja, gdy nastąpi zakup przedmiotu np. przez serwis aukcyjny Allegro lub poprzez wizytę osobistą w w siedzibie naszego sklepu i równoczesne złożenie zamówienia przez sklep internetowy Senio.pl. W takim przypadku, możemy nie mieć wystarczającej ilości danego modelu telefonu lub akcesoriów i proces zamówienia wydłuży się o 2-3 dni. Gdyby wystąpiła taka sytuacja, oczywiście bezzwłocznie Klient zostanie o tym poinformowany. I będzie mógł podjąć decyzję najlepszą dla niego: albo poczeka kilka dni na paczkę / realizację zamówienia, albo może zrezygnować z transkacji i otrzymać zwrot wpłaconej kwoty.

Podsumowując: standardowy czas realizacji zamówienia wynosi:

  • 1-2 dni robocze od zaksięgowania wpłaty.
  • 1 dzień roboczy w przypadku zamówień za pobraniem (płatnych u listonosza lub kuriera).
  • natychmiastowa możliwość odbioru towaru przy wyborze takiej opcji realizacji zamówienia.