Gwarancja Satysfakcji na zakupy

Kupując cokolwiek przez internet obawiamy się, że możemy być niezadowoleni z zakupu. Martwimy się, że coś będzie nie tak. W końcu kupujemy przecież przez sieć, więc nie widzimy sprzedawcy na oczy, nie dotykamy towaru przed zakupem. Co można z tym zrobić?

Postanowiliśmy wyjść na przeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych Klientów i dać coś niezwykłego: Obietnicę (Gwarancję) Satysfakcji. Co to oznacza w praktyce? Oznacza to, że całą odpowiedzialność za Twoje zadowolenie z zakupów w naszym sklepie z telefonami dla ludzi starszych Senio.pl bierzemy na siebie.

Kupując przez internet, masz zagwarantowane ustawowo prawo do odstąpnienia od umowy w czasie 10 dni roboczych od momentu otrzymania towaru. Musisz jednak odesłać towar na swój koszt do sklepu. Nasza Gwarancja Satysfakcji znacząco rozszerza ten zakres:

  • Na zwrot towaru masz aż 30 dni licząc od dnia otrzymania przesyłki lub odbioru osobistego towaru.
  • Gdy postanowisz zwrócić towar, koszty przesyłki my pokryjemy.

Mamy prostą dewizę: zarabiamy tylko wtedy, gdy Klient jest zadowolony. Jeśli nie jest zadowolony, to nie mamy prawa do zarobku.

Czy zgodzisz się z nami, że to uczciwe podejście?