Najcześciej Zadawane Pytania, czyli FAQ

Poniżej przedstawiamy zebrane pytania od naszych Klientów, lub takie, które uważamy potencjalnie prawdopodobne.

  • Jak długo po zakupie będę czekać na towar?
    Wystawiony w sklepie towar - jeśli tylko na stronie produktu nie ma informacji o braku dostępności towaru - mamy na stanie, czyli u siebie, w sklepie. Wysyłkę robimy każdego dnia roboczego. Jeśli zamówisz i zapłacisz za towar przed godziną 12.00, najpewniej wyślemy go do Ciebie jeszcze tego samego dnia, czyli otrzymasz go na dzień następny.
    Może się zdarzyć, że zakupionego przez Ciebie towaru nie będziemy mieli fizycznie u siebie, bo np. sprzeda się w tym samym czasie przez Allegro, bądź ktoś przyjdzie do nas i kupi go osobiście. Wtedy realizacja zamówienia może się wydłużyć do 3-4 dni. Takie sytuacje mogą się zdarzyć tylko wyjątkowo i bezwarunkowo zostaniesz poinformowany o tym drogą telefoniczną lub mailową.
  • Zamówiłem kilka produktów - co z kosztami wysyłki?
    Mamy dla Ciebie dobrą informację: koszty wysyłki przy większych zakupach nie zwiększają się. Przeciwnie: mogę zmaleć do zera. Dzieje się tak dlatego, iż po przekroczeniu sumarycznej kwoty zamówienia 300 zł brutto, my pokrywamy koszty wysyłki.
  • Czy podawane w sklepie ceny są cenami brutto czy netto?
    Oczywiście wszystkie ceny są cenami brutto, czyli zawierającymi podatek VAT w wysokości 23%.
  • Dlaczego w sklepie Senio.pl nie ma zakładania kont ani logowania?
    Jest tak dlatego,ponieważ uważamy, iż niepotrzebnie wydłużałoby to proces zamówienia i utrudniało życie Kupującemu. Zatem w naszym sklepie wystarczy wypełnić dane do wysyłki towaru (i opcjonalnie dane do faktury vat, jeśli potrzebujesz).
  • Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?
    Oczywiście. Do każdej transkacji wystawiamy paragon z kasy fiskalnej. Natomiast na życzenie Klienta wystawiamy faktury vat (zamiast paragonu). Aby dostać falturę za zakupy, wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję w czasie składania zamówienia i podać dane do wystawienia faktury vatowskiej.