Gwarancja i reklamacje

Wszystkie produkty wystawione na sprzedaż w sklepie z telefonami dla seniorów Senio.pl są nowe i posiadają gwarancję. Standardowo jest to gwarancja producenta wynosząca 12 miesięcy.

Oferowane przez nas telefony komórkowe, takich firm jak Barel, myPhone lub MaxCom, mają rozszerzoną gwarancję. Po pierwsze, trwa ona aż 24 miesciące. Po drugie, minimum połowa tego okresu gwarancyjnego (czyli 12 miesięcy lub więcej) jest realizowana na zasadach door-to-door. Co to oznacza w praktyce? Już tłumaczymy.

Gwarancja door - to - door

Co to jest gwarancja door-to-door?

Gwarancja typu door-to-door jest specyficznym rodzajem rozszerzenia tradycyjnej gwarancji, jaką wprowadza producent. Celem jest większe zadowolenie Klienta i budowanie przewagi konkurencyjnej.

Jak zatem wygląda to w praktyce? Bardzo prosto:

  1. Kupujesz towar, który jest objęty gwarancją typu door to door (np. telefon dla seniora). Normalna gwarancja (dla przykładu) jest na ten towar 2 letnia, a z tego przez 1 rok masz rozszerzoną gwarancję, czyli door to door.
  2. Jeśli zakupiony sprzęt przestaje działać w czasie pierwszego roku od daty zakupu, korzystasz z rozszerzonej gwarancji.
  3. Wypełniasz zgłoszenie reklamacyjne i wysyłasz je pocztą lub przez formularz na stronie internetowej producenta (niekiedy wystarczy zadzowonić i zgłosić osobiście przez telefon). Podajesz typ sprzętu, opis usterki, numer seryjny urządzenia i numer dowodu zakupu. Podajesz także adres, pod jaki ma podjechać kurier.
  4. W ciągu (najczęściej) od kilku do kilkunastu godzin (rzadko później) kontaktuje się z Tobą kurier i przyjeżdża po towar i zgłoszenie reklamacyjne. Kurier odbiera towar i odwozi do serwisu na koszt producenta - Ty nic nie musisz płacić.
  5. Do 14 dni roboczych (w wyjątkowych przypadkach trwa to dłużej) towar zostaje naprawiony lub wymieniony na nowy i dostarczony do Ciebie do domu - także koszty kuriera pokrywa producent.

Gwarancja "od drzwi do drzwi"

Tak właśnie należy tłumaczyć nazwę gwarancji door-to-door, czyli od drzwi do drzwi. Nazwa wzięła się stąd, że nic Cię nie interesuje i nie pokrywasz żadnych kosztów związanych z samą naprawą, jak i wysłaniem towaru, a całość jest odbierana dosłownie spod Twoich drzwi i w to samo miejsce przywożona.

Jak widać, ten rodzaj gwarancji jest wprost niezwykle korzystny i wygodny dla kupującego.