Kategorie

Koszty wysyłki towaru i odbiór osobisty

Kupując akcesoria do tabletów, telefonów i komputerów w sklepie internetowym Senio.pl masz możliwość wyboru przesyłki oraz odbiór osobisty. Oto owe opcje:

  1. Zamówiony towar możesz odebrać osobiście w siedzibie sklepu Senio.pl, tj. na ulicy Lawendowej 19 w Zielonkach pod Krakowem (tutaj znajdziesz mapkę i wszystkie dane).
  2. Przy zamówieniach z dostawą na terenie Polski opłacanych przelewem online (przez system bezpiecznych płatności PayU) lub przedpłatą na nasze konto bankowe masz do wyboru:
    - Poczta Polska Kurier Pocztex48 - w cenie 9,90zł (czas dostawy: do 48 godzin w dni robocze)
    lub 
    - Paczkomaty InPost - w cenie 9,90zł (czas dostawy: do 48 godzin w dni robocze).
    lub
    - kurier FedEx - w cenie 14,90zł (dostawa: do 24 godzin w dni robocze). 
  3. Przy zamówieniach za pobraniem (płatne listonoszowi lub kurierowi przy odbiorze towaru) masz 2 opcje do wyboru:
    - Poczta Polska Pocztex Kurier 48 pobraniowy za 14,90zł (dostawa: do 48 godz. w dni robocze)
    - kurier FedEx pobraniowy za 19,90zł (doręczenie: do 24 godzin w dni robocze)
  4. Wysyłamy także produkty za granicę naszego kraju, do krajów Unii Europejskiej. Przy wysyłce zagranicznej wymagamy przedpłaty (nie ma możliwości wybrania pobrania). W zależności od wyboru kraju, będziesz mieć do wyboru obydwie lub jedną z następujących opcji:
    - Poczta Polska Przesyłka zagraniczna od 19,90zł (czas dostawy: do 14 dni roboczych)
    - kurier FedEx zagraniczny od 56,90zł (czas doręczenia: do 3 dni roboczych)
    Opłata za przesyłkę zagraniczną obliczana jest dynamicznie (aktualizuje się w koszyku sklepowym) w zależności od wagi produktów, które chcesz zamówić. 

Dodatkowe informacje związane z wysyłką towaru:

  • Opłaty za opakowanie towaru i przygotowanie do wysyłki oczywiście nie doliczamy.
  • Gwarantujemy, że Twoje produkty będą doskonale zabezpieczone do transportu. 
  • Zamówienia realizujemy niezwłocznie, najpóźniej jednak w ciągu 24 godzin (w dni robocze) od złożenia zamówienia za pobraniem lub opłacenia zamówienia. 
  • Proszę pamiętać, że weekend wydłuża czas realizacji zamówienia, gdyż sobota i niedziela nie są dniami roboczymi. Przykładowo: jeśli złożysz zamówienie (i je opłacisz lub wybierzesz pobranie) w piątek do godziny 12.00, najpewniej zamówienie wyjdzie jeszcze tego samego dnia i dostaniesz je w poniedziałek. Inny przykład: składasz zamówienie w piątek o godzinie 17.00. Towar wyślemy do Ciebie w poniedziałek, zatem dostaniesz go we wtorek lub środę. 
  • Każdorazowo wysyłamy towar przesyłkami rejestrowanymi. Oznacza to, że są ubezpieczone i śledzone. Po wysłaniu towaru - jeśli tylko będziemy mieli Twój adres e-mail - wyślemy do Ciebie link do śledzenia przesyłki. 
  • Pamiętaj, że odpowiadamy w pełni za wysyłkę towaru do Ciebie. Jeśli zatem pojawią się jakiekolwiek problemy, niezwłocznie poinformuj nas o tym, a od razu zajmiemy się tą sprawą i pomożemy Ci. 

Na koniec przytoczmy nasze hasło przewodnie: "Mamy prawo do zarobku tylko wtedy, gdy nasz Klient jest zadowolony". Pamiętaj o tym i oczekuj od nas najwyższych standardów obsługi.